ü Своєчасно
лягати спати і рано вставати, щоб не запізнюватися до школи, встигнувши перед
тим без особливого поспіху та зайвої метушні й нервування все зробити —
прибрати постіль, провітрити кімнату, зробити ранкову гімнастику, виконати
туалетні і водні процедури, добре поснідати.
ü Тримати
в чистоті, охайності своє робоче місце, коли кожна річ має своє постійне місце;
під руками завжди мати тільки те, що потрібно, а використавши, покласти туди,
звідки його взяв; після виконання всіх домашніх завдань у ранець покласти все
необхідне для шкільних занять наступного дня з тим, щоб нічого не забути вдома.
ü Сівши
за письмовий стіл, відразу приступити до роботи, не відволікаючись на сторонні
справи, працювати зосереджено, наполегливо, бо, як кажуть у народі, «коли став
робить, то байдики не бить».
ü Мати
дозвілля тоді, коли виконано все домашнє завдання.
ü Виконувати
завдання у той день, коли їх одержано; золотим правилом поведінки нехай стане
мудра народна порада: «Нинішньої роботи на завтра не відкладай».
ü Працювати
в темпі, жваво. «Відстанеш годиною - не
наздоженеш родиною».
ü Неодмінно
доводити розпочате виконання домашнього завдання до його повного завершення.
ü Не
братися відразу за багато справ, бо «Хто багато зачинає, той мало встигає».
ü Благо
— натхненна праця, яка будить охоту до неї, і це має дуже велике значення.
«Була б охота, піде на лад всяка робота», — вчить народна педагогіка. Саме така
мета передбачається в духовно-моральній допомозі. Тепле слово, лагідність,
доброзичливі стосунки в сім'ї, щира порада, зразковий приклад батьків у тих чи
інших вчинках, родинна любов, увага та повага, підтримка та взаємовиручка в
скрутну хвилину — ось якої саме допомогти у навчанні потребують наші діти від
своїх батьків.
Немає коментарів:
Дописати коментар